View project

Web Design (1)

Service Design (4)

Service Design(4)

Otrzymaj analizę twoich usług z perspektywy użytkownika / klienta. Uzyskaj mapę twoich usług oraz propozycję ulepszenia ich elementów. Zadbaj o procesy, komunikację oraz doświadczenia użytkowników.

charakterystyka service design

  • Analiza działalności oraz punktów styku z klientem
  • Stworzenie mapy usług: procesów, stanowisk, interfejsów, nośników komunikacyjnych, technologii, wykorzystywanych zasobów
  • Testy twoich usług z użytkownikami wykonywane w standardzie opracowanym przez grupę badawczą NN/g
  • Udostępnienie opracowanych raportów oraz nagrań sesji badawczych
  • Prezentacja i przedyskutowanie zaobserwowanych problemów oraz wskazanie możliwych ulepszeń

opinie

Co mówią klienci

"Very personable. Able to meet and review on a set frequency. Great at researching and resolving what is not known. Well Done!"

Michael Fabacher

VP Engeneering, USA

"Exceptional experience! Great designer with problem-solving skills. Adrian is very helpful and responsive to requests and comments received. I recommend using their services!"

Raul Gimenez

Product Manager, Poland

"A pleasure to work with again everything done to the highest standard and without a fuss and on top of all of that the communication was awesome"

Jeremy

Founder & CEO, Australia

Skontaktuj się

Otrzymaj dokładną wycenę Service Design

Chętnie pomogę!

Napisz lub umów się na wstępne spotkanie, aby opowiedzieć nam o swoim projekcie i poznać moją perspektywę.